Pornind de la premisa ca tocmai ați finalizat procedura de înregistrare a unei mărci la OSIM o concluzie fireasca ar fi ca munca dumneavoastră s-a încheiat, sunteți titular și va puteți bucura de toate beneficiile mărci dumneavoastră, fără sa va mai confruntați cu probleme în ceea ce privește identitatea brandului.
Concluzia este doar parțial adevărata!
Sunteți într-adevăr titularul mărcii și va puteți bucura de toate beneficiile care decurg din dreptul dumneavoastră, dar ca orice alta investiție aveți și responsabilitatea sa va îngrijiți de ea în așa fel încă aceasta să-și conserve valoarea.
Cum puteți realiza acest lucru?
Prin intermediul serviciului de monitorizare a mărcilor.
Ce presupune monitorizarea unei mărci și care sunt beneficiile acestui serviciu?
Un aspect prealabil extrem de important este acela ca încă din anul 2016 OSIM s-a desistat de responsabilitatea de a verifica din oficiu înregistrarea ulterioară a altor mărci identice sau similare cu marca dumneavoastră lăsând la latitudinea pieței care vor fi acele branduri care vor coexista.
Astfel, în prezent un serviciul de monitorizarea a mărcii este indispensabil din momentul în care dețineți o marca înregistrată la OSIM.
Prin intermediul serviciului de monitorizare a mărcii sunteți în permanență informați în legătură cu alte cereri de înregistrare de mărci similare cu marca dumneavoastră și va puteți concentra atenția asupra activității brandul, identitatea acestuia fiind în siguranța în mâinile unui specialist în proprietate intelectuala.
Expertul in IP, în momentul în care identifica o cerere de marca similara, vă va aduce la cunoștința acest lucru și va face toate demersurile necesare pentru demararea procedurii de opoziție, blocând astfel înregistrarea respectivei mărci până la soluționarea problemei.
Dacă nu monitorizați depunerile ulterioare de mărci identice sau similare cu marca dumneavoastră, veți rata posibilitatea de a formula opoziție sau veți rata în principiu chiar și posibilitatea de a obține anularea mărcilor în instanță dacă lăsați să treacă mai mult de 5 ani de la data înregistrării, punând în pericol marca dumneavoastră și implicit identitatea brandului dumneavoastră.
Daca doriti sa beneficiati de monitorizarea marcii d-voastra, Agentia Tas va sta la dispozitie cu cele mai bune oferte in acest sens si puteti lua legatura cu un specialist IP la urmatoarele date de contact: office@agentiatas.ro sau la numarul de telefon: 0745160163.