Blog Agenția TAS

ARTICOLE ȘI NOUTĂȚI

Aplicarea pentru design-ul industrial

În sens legal, design-ul industrial este aspectul ornamental sau estetic al unui articol.Un design industrial poate consta în elemente tridimensionale, cum ar fi forma unui articol sau două elemente dimensionale, cum ar fi modele, linii sau culori. Care sunt...

read more

Indicația geografică și mediul afacerilor

Vă aduceam la cunoștință într-un articol anterior ce presupune când două mărci aparent similare coexistă în mediul afacerilor. Acest articol este pentru a vă informa ce importanță au de această dată, indicațiile geografice în afaceri. Probail întrebarea care vă vine...

read more

Curiozități despre design-ul industrial

1. Ce este design-ul industrial? În sens legal, un design industrial reprezintă aspectul ornamental sau estetic al unui articol. Un design industrial poate consta în elemente tridimensionale, cum ar fi forma unui articol sau două elemente dimensionale, cum ar fi...

read more

Despre brevete și propietatea intelectuală

Ideile nu trăiesc doar în capul nostru, ele există în jurul nostru. Lumea noastră este construită din nenumărate idei transformate în realitate. Proprietatea intelectuală este modul în care puterea acestor idei este protejată și sprijinită în călătoria lor pentru a...

read more

Întrebări frecvente: Indicația geografică

1. Ce este indicația geografică? O indicație geografică (IG) este un semn utilizat pentru produsele care au o origine geografică specifică și posedă calități sau o reputație care se datorează originii respective. Pentru a funcționa ca IG, un semn trebuie să identifice...

read more

DREPTURILE DE AUTOR

Ce sunt drepturile de autor? (Copyrights) Drepturile de autor (sau dreptul autorului) sunt termeni legali folosiți pentru a descrie drepturile pe care le au creatorii asupra operelor lor literare și artistice.Lucrările acoperite de dreptul de...

read more

MARCĂ COMERCIALĂ – Cunoștințe practice

O marcă comercială este un semn, design sau expresie care poate identifica produsele sau serviciile unei anumite surse față de ale altora, deși mărcile comerciale folosite pentru identificarea serviciilor sunt denumite de obicei mărci de servicii. Deținătorul unei...

read more

Cum se raportează clienții la brand?

Fiecare brand trebuie să aibă propria abordare, să fie mereu în tandem cu schimbările socio-politico- culturale ale vremii pentru a ține pasul cu fiecare nevoie nouă pe care indivizii o au în ideea păstrării anumitor standarde și fidelizarea clienților în raport cu...

read more