Povestea  brandului Exerciții de Fericire a pornit din dorința de a împărtăși cu cei din jur experiențe și modalități prin care să simți și să transmiți o stare de bine

Am discutat pe tema brand-ului Exerciții de Fericire cu Georgiana, inițatoarea brandurilor Exerciții de Fericire și  C.R.E.S.C , cea care deține drepturile de proprietate intelectuală asupra mărcii.
  1. Spune-ne povestea din spatele brandului tău.

Am purtat în gând Exerciții de Fericire încă de când eram în liceu. Pe vremea aceea scrisesem o poezie cu acest titlu. Aproape 20 de ani mai târziu, când am început să predau cursurile de dezvoltare emoțională și spirituală, am găsit această amintire și am simțit cu tot sufletul că ceea ce eu fac este un exercițiu de fericire. Și asta îmi doresc să transmit: că fericirea este o stare care se exersează, la care avem de contribuit.

A două marcă pe care am simțit să o înregistrăm este C.R.E.S.C., căci tot ce am construit în jurul Cursului de Relaționare Emoțională și Spirituală pentru Copii am simțit că trebuie protejat și dat mai departe cu acuratețe. Am simțit că acest brand merită să aibă „buletin” și i-am făcut unul!

  1. Ce te-a determinat să-ți înregistrezi marca?

Cred că atunci când ai o idee a ta, care vine din cine ești tu, ce te-a format pe tine ca om, cum vezi tu munca ta, merită să protejezi aceste valori. Devenirea este un proces important și protejându-mi ideile – mărcile, nu inseamnă că mă tem că cineva îmi va fura ideile, ci că îmi doresc să le impărtăsesc cu tot cu povestea lor și din energia cu care le-am construit.

În ziua de astăzi, când tot ce spunem, s-a mai spus undeva, se intamplă deseori să avem impresia că suntem originali într-un context sau o idee. Așadar, verificare și înregistrarea mărcilor sub care ne coordonăm activitatea este o dovadă a originalitătii. Denumirile mărcilor noastre nu sunt nemaiauzite, dar sunt original ale noastre. Asta mi-am dorit să protejez înregistrându-le.

  1. Care crezi că sunt beneficiile înregistrării proprietății intelectuale?

De mai multe ori am constatat beneficiile înregistrării mărcilor noastre. Cum spuneam, oamenii găsesc interesant un titlu de curs, ori întreaga programă și gândesc că și ei pot face acest lucru. Și desigur, acest lucru este adevărat. Primul beneficiu l-am simțit eu, ca proprietar al ideilor mele, ca având acest certificat de marcă înregistrată să îmi protejez munca. Apoi, acest certificat îmi protejează cursanții.

Am trăit situația în care un părinte care și-a înscris copiii la cursul C.R.E.S.C. și cunoștea programul să îl găsească sub aceeași denumire în Timișoara, să întrebe dacă este susținut de mine și să i se spună că programul este al altei persoane. Având marca înregistrată a fost foarte simplu să încheiem amiabil această situație.

Desigur, ar fi fost greu de gestionat apariția unor materiale precum agenda pe care o edităm sau CD-urile, dacă nu am fi avut o marcă înregistrată care să ne susțină.

  1. De ce ai considerat necesar să faci acest pas?

Dincolo de avantajele pe care le-am descris mai sus, cred că noi, fiecare în parte, suntem un creator de idei, de stări, de soluții. Îmi place să duc o idee la cel mai înalt potențial al meu și consider că astfel de ”detalii”, cum ar fi să ne asigurăm transparența cu profesionalism, ne dă și ne aduce valoare în activitatea noastră.

Deși astăzi este o modă în a transforma brandul personal în brandul de produs ori serviciu, nu am simțit niciodată să fac asta. Brandul meu, comunitatea pe care am creat-o, ideile pe care le generez, produsele, cursurile și retreaturile pe care le fac se intamplă sub Exerciții de Fericire, căci aceasta este starea mea. Eu, Georgiana Spătaru, sunt un om care mă imbunătătesc constant și continuu.

Exercițiile de Fericire, insă, sunt ceea ce oamenii recunosc a fi starea pe care o vor primi când intră în comunitatea noastră. Și în acest demers am fost sustinută de acest certificat de marcă, ce m-a ajutat să îmi păstrez identitatea și pană la urmă, să păstrez al meu, ceea ce îmi aparține.

  1. Descrie într-un cuvânt relația pe care ai avut-o cu Agenția TAS pe parcursul colaborării.

Eleganță.
Atunci când ridici profesionalismul la nivel de misiune de viață, rezultă eleganță. M-am simțit susținută, consiliată și îndemnată spre cele mai bune soluții. În 2018 avem din nou de înregistrat două mărci și bineînțeles, vom continua colaborarea cu această echipă… elegantă!

Exerciții de fericire – marcă înregistrată prin Agenția TAS


Exercitii de Fericire

 

Exerciții de fericire

Data înregistrării: 2017-07-04

Tipul mărcii: Combined

Tipul de marcă: Individual

Statutul actual al mărcii: Filed