Rolul fundamental al unei mărci comerciale în afaceri este identificarea unui produs, serviciu sau concept și diferențierea acestuia de alte produse similare de pe piață. Deși are și o formă fizică care este în general transmisă printr-un nume, un slogan și un simbol, marca este în primul rând o valoare intangibilă, o sumă a conexiunilor emoționale pe care publicul le-a legat de marca respectivă. Prin urmare, marca este întotdeauna o promisiune a calității și satisfacției clientului.

Valoarea mărcii comerciale se află în notorietatea sa și familiarizarea cu consumatorul, care este legată de brand, perspectiva favorabilă, intensitatea și caracterul unic al valorilor emoționale asociate cu acesta.

Implementarea unui brand puternic se realizează printr-un proces de comunicare continuă și consistentă cu piața, marca fiind adesea cea mai importantă valoare pe care o deține o companie, fiind o imagine a reputației sale.

Oferă o protecție puternică pentru afacerea dvs.

O marcă înregistrată interzice terților să utilizeze marca fără consimțământul titularului, protejând astfel eforturile financiare depuse pentru a obține produse / servicii de calitate sau pentru a prospecta piața și rezultatele financiare.

Datorită extinderii rețelelor sociale, a domeniilor web și a spațiului cibernetic, nici o afacere nu este doar locală, chiar dacă este una mică. Înregistrarea mărcilor comerciale devine o necesitate pentru compania dvs.

Un instrument eficient de comunicare.

Principalul avantaj al afacerii dvs. este că mărcile comerciale pot funcționa eficient dincolo de frontiere, culturi și limbi. Semnele celebre pot fi recunoscute ca marci, chiar dacă populația nativă vorbeste o limbă diferită și citește un alfabet diferit. De asemenea, marca dvs. comercială nu trebuie să fie un cuvânt. Desenele pot fi recunoscute indiferent de limbă sau alfabet.

Este ușor pentru clienți să vă găsească.

Brandul dvs. este primul lucru pe care clienții îl introduc într-un motor de căutare sau în platforma social media (Facebook, Twitter, Pinterest) atunci când caută produsele și serviciile dvs. Deci, este esențial pentru afacerea dvs. să aibă o identitate unică pentru a crea o legătură reală cu consumatorii. Acesta este momentul în care afacerea a început să crească.

Mărcile comerciale reprezintă un bun valoros.

Mărcile comerciale reprezintă un bun mobil, similar cu cel al proprietății imobiliare, care poate fi cumpărat, vândut, licențiat (cum ar fi închirierea sau leasingul) sau folosit ca garanție pentru a obține un împrumut pentru a-ți crește afacerea. Mărcile comerciale pot aprecia valoarea în timp. Cu cât crește reputația dvs. de afaceri, cu atât va fi mai importantă marca dvs

Strategia de marcă s-a extins foarte mult de la originea sa comercială, iar acum impactul este practic imposibil de măsurat în termeni sociali și culturali. S-a extins în educație, sport, modă, călătorii, artă, teatru, literatură, regional, național și aproape oriunde ar putea merge imaginația ta. Merită să menționăm că este folosită din ce în ce mai mult de organizațiile nonprofit și de organizațiile caritabile care concurează pe teritoriul emoțional al inimilor oamenilor și al minților lor cu mărci comerciale. De fapt, strategia de brand este cea mai importantă valoare pe care o are compania în întreaga cultură sociala.

Poate dura o viață.

Marca dvs. comercială nu va expira atâta timp cât o utilizați. Marcile sunt un bun critic. Creati marca cu atenție înainte de a investiți mult timp și bani în lansarea unui nou brand. Asigurați-vă că marca se potrivește companiei dvs. Verificati disponibilitatea denumirii pentru a vă asigura că noul dvs. brand este disponibil și nu încalcă drepturile anterioare ale cuiva și nu uitați că marca companiei dvs. este percepută drept cartea dvs. de vizită.