Cărțile pe față a pornit ca o campanie de promovare a lecturii și a continuat ca un impact real asupra comunității în ceea ce privește cititul.

Am discutat pe tema brandului  Cărțile pe față cu Victor inițiatorul acestui concept, cel care deține drepturile de proprietate intelectuală asupra mărcii.

  1. Spune-ne povestea din spatele brandului tău.

       ”Cărțile pe față” este campania de promovare a lecturii care vrea să demonstreze că lectura îți dezvoltă creativitatea. În primii cinci ani de activitate am gândit și implementat peste 20 de activități de încurajare a cititului de cărți, care mai de care mai ieșită din comun: transport public gratuit pentru cititori, service auto cu bibliotecă, reducere la librărie pentru oamenii care au o carte pe față pe profilul lor de Facebook, intrare gratuită la Grădina Botanică dacă ai o carte la tine, clasa cititoare, clubul de lectură Vocea Cititorului, gala cititorului și multe altele.

  1. Ce te-a determinat să-ți înregistrezi marca?

Eu mi-am asumat inițial campania pe un an, după care pe trei ani și ulterior pe 15 ani. Deja după primii trei ani mi-am dat seama că dacă tot o să fac asta pe termen lung e mai bine să fie și marca protejată.

  1. Care crezi că sunt beneficiile înregistrării proprietății intelectuale?

Cred că beneficiile sunt atât la nivel de poziționare cât și la nivel de siguranță, ca un fel de asigurare că nu o să profite altcineva de munca pe care ai depus-o.

  1. De ce ai considerat necesar să faci acest pas?

Am considerat necesar acest pas deoarece marca va mai activa încă zece ani, cel puțin.

  1. Descrie într-un cuvânt relația pe care ai avut-o cu Agenția TAS pe parcursul colaborării.

sTAS

Cărțile pe față – marcă înregistrată prin Agenția TAS


 

Cărțile pe față

Data înregistrării: 2017-12-21

Tipul mărcii: Combined

Tipul de marcă: Individual

Statutul actual al mărcii: Registred